Jotenkin koko alkuviikko oli niin paska, ehkä se johtuu siitä että en hallunnut synttäreiden tulevan. Viime vuoden synttärit olivat vain niin paskat. Juuri silloin olin parantumassa kivasta kuumetaudista eli muutenkin oli vähän romahduksen partaalla. Ja silloin kukaan ei edes henkilökähtaisesti onnitellut minua. Tiesin kyllä että kaverini tiesivät asiasta ja hotellissa sain jonkun paskan helyn lahjaksi, hienosti tyynylle laitettuna. Kyllä mä tiedän ilmaisevani asian niin, että ihan kun en haluasi onnitteluja tai mitään, mutta todellisuudessa se on asia jota haluan kaikkein eniten. Lahjoilla ei ole mitään merkitysta vaan se että sanoo sen. Tuli vaan semmonen olo, että olenko mä niin vittumainen, että jos ny lahja ostetaan niin se siitä. Ehkä mä olen ja ehkä mä ansaitsin sen...

Tänä vuonna kaikki oli onneksi toisin...