Ajatuksen virtaa kun ei voi pysäyttää. Aloitetaan sitä, että sain enkun kokeen jossa oli ihana huomautus, että omistan varmaan lukuhäiriön jalon taidon. Hyvin mahdollista, tiedän sitä olevan suvussa. Kuitenkin pääsin peruskoulun läpi yli ysin keskiarvolla, mutta silti vain tunnen itteni niin tyhmäksi. Ehkä ne numerot johtuvat vain siitä, että olen vain niin normaali henkeen ja vereen, ei mulle mitään ala-arvoista voi antaa. Kuitenkin, mitä jos menisin johonkin testeihin ja se virallisesti todettaisiin ja tyhmyydellinen keksittäisiin selitys tai sitten se kaameampi totuus. Minulla ei olisikaan sitä ja olisin vain tyhmä. Se jos joku murskaisi. Ihan sama, kaikki aina valittavat, että heillä on varmasti lukuhärö ja niin edelleen,joten se on varmasti normaalia eli olen siis ihan normaali. Eihän se nyt mitään vakavampaa ole, ei siihen kuole. Veljenikin aina valitti mahdollisesta lukuhäröstä ja silti se kaikki stipendit sun muut. Ja mä en valita ja mä en saa. Ja silti olen yrittänyt ja nyt olen lopettanut, paskat, olkoon. Ihan turhaa kumminkin. Vaikka eihän sen pitäisi olla mahdotonta, minulle se on.